איך למתג סטארט אפ?

מותג? הסטארט אפ שלי?! מה אני Apple? למה לסטארט אפ בכלל לבנות מותג? כי אנחנו חיים בעולם שרוב המוצרים והשירותים בבסיסם דומים. איכות ותכונות של מוצרים ואו שירותים כמעט זהים. רוב ההצעות דומות. אז למה שיבחרו דווקא במוצר או בשירות שלכם? היום יותר מתמיד אומנות השיווק, היא אומנות של בניית המותג שלכם!

מותג פריבילגיה של הגדולים, האומנם?

"אני רק סטארטאפ, רק בתחילת הדרך… אין לנו זמן וגם לא כסף לבניית מותג ומיתוג ובכלל גם אין לנו אף אחד שיטפל בזה. חוצמזה, בתחום שלנו, מיתוג זה לא מאוד חשוב. הכי חשוב זה פיתוח המוצר. מותגים זה יופי, אבל פריבילגיה של העסקים הגדולים באמת." תרשו לי להתערב בנאום המשכנע שלכם. אחרי 20 שנה בתחום השיווק והמיתוג, במהלכן חבשתי כובעים שונים ועסקתי בתחומים שונים, כבר כל העולם יודע שמה
שנכון לעסק הגדול, נכון לעסק המתחיל! מכל תחום, סוג וגודל. כל חברה או מייזם , יכול להיות מותג גדול. ומותג גדול הוא לא תרגום ישיר של הכסף וכמות שעות היעוץ שהושקעו בו. מותג גדול, מתחיל קודם כל בגודל הראש והרוח של בעליו. לאורך כך חיי המקצועיים למדתי שעסק שלא בונה את עצמו כמותג גדול, רצוי מההתחלה, גוזר על עצמו מציאות סיזיפית ומתישה של הישרדות בעיקר.

STUP2
ST2

הלקוח שלך מחפש משמעות מעבר למוצר!

כבני אדם, רובנו מכירים מקרוב את תחושת ההחמצה התמידית המלווה אותנו במרוץ הקיום היומיומי, שבו אנחנו לעיתים מאבדים את הקשר למשמעות ולמהות האמתית של מעשינו, מחשבותינו וכוונותינו. ואז אנחנו מנסים למצוא או למצוא מחדש את נקודת הבסיס. הפסיכולוגית, הרוחנית או הפיזית. "האדם מחפש משמעות" אמר ויקטור פראנקל, המשמעות היא המפתח לחירות ולהגשמה. ואני אומרת, מה שטוב לאנשים טוב גם לעסקים, קטנים כגדולים. סטארטאפ, זה משהו מאוד אישי עבור בעליו. הרבה יותר מ"עבודה". הרבה יותר מ"פרנסה". עסק זה יצור אישי ואנושי, שנבנה על ידי אנשים עבור אנשים. ומה שטוב לאנשים, טוב לעסקים.

למה לכם בכלל לבנות מותג?

אז, לא חבל לכם לבזבז את הזמן ולנהל (עוד) מייזם שורד, למה שלא תנצלו את האפשרות המלהיבה שיש בידכם לנהל מותג גדול? כלומר, לנהל עסק עם משמעות? בנו את המותג שלכם כמותג בולט, המעניק חוויה מוחשית ויחודית, שמקיים דיאלוג ויוצר קשר עמוק יותר עם אנשים.
למה לכם בכלל לבנות מותג? כי אנחנו חיים בעולם שרוב המוצרים והשירותים בבסיסם דומים. איכות ותכונות של מוצרים ואו שירותים כמעט זהים. רוב ההצעות דומות. אז למה שיבחרו דווקא במוצר או בשירות שלכם? היום יותר מתמיד אומנות השיווק, היא אומנות של בניית המותג שלכם! כן, לגיבוש בניית המותג שלכם, משמעות מכרעת ובשורה התחתונה – אתם יכולים להפוך מעוד מייזם או מוצר, למותג שממגנט לקוחות.

LIMOR
ST3

האני מאמין על קצה המזלג

לעזור לחברות, באמת, לבנות את את המותג שלהם. כניסה עמוקה לתכנים של המותג, להצעות הערך, לחדשנות המותגית והשרותית מתוך אמונה שתהליך מיתוג אמיתי צריך לעסוק בימינו בהרבה יותר משורת מיצוב ופרק חזותי של לוגו, צבע, אריזה או יצירת ספר מותג יפה שעיקר ערכו הוא הערך האסטטי.