מה אנחנו עושים?

בונים ומפתחים מותגים לחברות מובילות בשוק הישראלי והבינלאומי. פועלים בענפים שונים עם מגוון מותגים, מהמותגים המובילים והגדולים ועד מותגים קטנים, מבטיחים ומסקרנים. תהליך שלם שמתחיל באסטרטגיה – סיפור המותג, עובר לעיצוב השפה הויזואלית והוורבלית של המותג וממשיך בהבאת המותג לחיים.

W2
W5
W8
ICON 1

אסטרטגיה. סיפור המותג.

פיתוח אסטרטגיה למותג חדש. חידוד אסטרטגיה למותג קיים. רענון מותג קיים. מיתוג מחדש. גבוש ארכיטקטורה מותגית אופטימלית. פיתוח אסטרטגיה למותג מתחיל ביצירת בסיס מידע רחב על החברה, הלקוחות והתחרות על מנת לפתח למותג זוית סיפור: רלוונטית , מבודלת והשראתית.

ICON 2

עיצוב ופיתוח שפה למותג.

תהליך קריאטיבי שמטרתו לגבש את הנראות והשפה הגרפית של המותג. זהו השלב בו אנו ממירים את סיפור המותג ממילים לתחום החזותי והמילולי. הצוות הקריאטיבי מפתח למותג שפה תקשורתית שנותנת ביטוי לסיפור ואישיות המותג. בשלב זה מוגדרות אבני הזהות המרכזיות של המותג. לוגו ,סמל, צבעוניות, טיפוגרפיה, בסיס שפה צורנית, סגנון גרפי, עולם ויזואלי ומערכת מסרים.

.

ICON 3

הבאת המותג לחיים

הבאת המותג לחיים הוא שלב קריטי בהצלחת החברה. בעולם של היום נדרשים יותר ויותר מאמצים על מנת להשיג תשומת לב , משימה שהופכת קשה יותר ויותר בעולם של ריבוי מסרים וקהל מודע ו"חסין" לכן , עלינו להיות יצירתיים הן במסרים השיווקים והן בבחירת האמצעים שלנו בתקשורת. בשלב היישום נפתח ונפיק את החומרים השיווקים: עיצוב איפיון ופיתוח אתר, מצגות חברה, דברי דפוס וקטלוגים, סרטי מותג ועד רעיונות לכלי שיווק יצירתיים ומעוררי השראה.