M9

מודל המגפון

אחרי 20 שנה בתחום השיווק והמיתוג, במהלכן חבשתי כובעים שונים ועסקתי בתחומים שונים, אני די משוכנעת ש: מותג גדול, מתחיל קודם כל בגודל הראש והרוח של בעליו.בגודל ההעזה, גודל הכוונה, גודל החזון. לקחתי את חכמת המותגים והמיתוג ובתהליך של שנים של עבודה עם קשת רחבה של מותגים -חלקם גדולים, חלקם קטנים, חלקם ותיקים, חלקם תינוקות ולפעמים כאלה שטרם נולדו, עיבדנו מודל עבודה יישומי ומשימתי שכל תכליתו לבנות כל מותג ובכל שלב התפתחותי, כמותג גדול בפני עצמו.

מודל ה"מגאפון"למגאפון שלנו 5 מרכיבים, שהם מבחינתנו אבני היסוד של כל מותג חכם. תובנה, למה?, איך?, מה?, אישיות כשיש מגאפון, לא צריך לצעוק בקול גדול. אם המגאפון עובד כמו שצריך ישמעו אתכם. בעוצמה גבוהה ולמרחקים.

למה לכם 'למה'?

תחשבו על זה, כמעט כולם משווקים ופועלים על פי מה הם עושים או איך הם עושים את זה. רוב העסקים עדיין מגדירים את עצמם על פי מה הם עושים. רובנו מרגישים שההגדרות האלה לא מספיק מעניינות ו/ או מדוייקות, אז אנחנו מתחילים לדבר על איך אנו עושים את זה…אבל חקירת המותגים המעניינים באמת מלמדת כי מה שבאמת יעשה את ההבדל ויקפיץ את השיחה והמחשבה קדימה זה להבין "למה אנו עושים את מה שאנו עושים". בשפה השיווקית קוראים לזה גם "חזון", "מהות המותג", "הבטחה". למותגים גדולים באמת יש "למה" כזה שהוא: מלהיב וסוחף – שאנשים יכולים להתחבר אליו, להזדהות אתו ולראות את עצמם חלק ממנו אמיתי ואותנטי – שמשקף תשוקה אמיתית : "אני מאמין ש…, אני מדמיין עולם בו… המוטיבציה שלנו….", לא  עוד אוסף של "המילים הנכונות", הרבה מעבר לסלוגן.

W1