מיתוג מחדש

האיקונוגרפיה של העיר ניו יורק היא עצומה: יש אינספור דימויים חזותיים וסמלים בניו יורק  שהם כל כך משמעותיים עד שאנשים מכל רחבי העולם מזהים אותם מייד כמייצגים את  ניו יורק. לעומת זאת, ישנם סמלים שגורמים אפילו לניו-יורקר המשופשף ביותר, לגרד את ראשו בבלבול. עד כה,  לא הייתה  לעיר מערכת  נראות סטנדרטית על פני סוכנויות ומחלקות, אבל השבוע, העיר ניו יורק השיקה 250 אייקונים כדי לעשות סדר.

מיתוג מחדש

NYC & Company, ארגון השיווק של העיר פיקח על תהליך המיתוג מחדש, עיצוב מחדש של אתר העיר, בשני גופנים חדשים והאיקונוגרפיה הרשמית הראשונה של העיר.

מיתוג

המיתוג מחדש הוא אבולוציה של הלוגו NYC הרשמי שעוצב על ידי וולף אולינס בשנת 2007. צוות המיתוג השתמש בגריד מהלוגו  של אולינס כדי  לפתח את האייקונים החדשים. בעוד שהגריד ששימש לצורך עיצוב  הלוגו NYC הוא מורכב למדי, הוא הוכיח את עצמו כשימושי עבור המעצבים כקו מנחה לשיטה החדשה. צוות הקריאטיב שלח בקשות  לקבל סמלים מסוכנויות ממשלתיות בעיר וקיבל 423 הגשות בחזרה. הצוות צימצם את הרשימה ל-  250, 207 סמלים עוצבו על ידי הצוות והשאר נשלחו לעיצוב של צוותים קריאטיביים שונים במבחר סוכנויות ממשלתיות.

האוסף החדש מכיל גם סמלים יוצאי דופן של חיות וחפצים כגון פיל ונעל ספורט. רבים מן הסמלים האלו  הגיעו על הרשימה הסופית כי הצוות הרגיש שהם מייצגים את רבגוניותה של העיר. נכללו ברשימה שלושה סמלי חתול שונים, אשר כל הניו היורקרים יכירו כהצדעה לחתול Bodega האהוב.

מיתוג גרפי

השפה הויזואלית כוללת גם גופן אינטרנטי שכל הסוכנויות הממשלתיות תוכלנה להשתמש בו גם אם אין להם מעצב ייעודי או צוות  קריאטיב בצוות, וכך נוצרת שפה ויזואלית אחידה.