מיתוג עסקי

בית קפה, מאד – Friendly Instagram  נפתח במונקו זו השנה השנייה ברציפות.

חובבי עיצוב יקבלו הזדמנות לחוות שילוב צבעים וטעמים בקיץ הזה, כשפורום גרימלדי בנסיכות מונקו יארח את Pantone Cafe , בית קפה ממותג וצבעוני, בו כל פריט בתפריט תואם גוון ספציפי.

מיתוג עסקי

התפריט של בית הקפה כולל מגוון צבעוני של כריכים, סלטים, מאפים וקוקטיילים, וכל בית הקפה החל מהעיצוב הכללי ועד פריטי התפריט תואם צבע Pantone ספציפי. חלק מהפריטים נקראים על שם צבע של מרכיב מסוים לדוגמא – ירוק פיסטוק 13-0221 עבור אקלייר פיסטוק. פריטים אחרים בתפריט כוללים 18-1660 אדום עגבנייה מוצה לבן (כריך עגבניות מוצרלה), 16-1364 כתום עז (מיץ תפוזים), ו 18-1664 אדום Lays (צ'יפס). בית הקפה עצמו מעוצב ב 18-1764 אדום מונטה קרלו , הכוסות, המפיות, האריזות ומכונות הקפה גם הם מגיעים בצבעי Pantone.

מיתוג עסקי

בשנת 1963, לורנס הרברט ייסד את Pantone כשיטה שתבטיח דיוק של צבע. לכל גוון מוקצה מספר זיהוי במערכת ההתאמה של  Pantone ומאז, היא אומצה על ידי קהילת האמנות הגרפית ותעשיית העיצוב בכלל, כולל טקסטיל, פלסטיק וצבע. בית הקפה, משתף פעולה עם מותג הריהוט לבית Kravet על מגוון של בדים, ועם מותג הקוסמטיקה Sephora על קו קוסמטי זו הפעם הרביעית והוא מהווה דוגמא לאופן שבו המותג מתפשט לקטגוריות מוצר שונות בשנים האחרונות.

מיתוג עסקי

בית הקפה פתוח מעכשיו ועד 9 בספטמבר, והוא ממוקם ב- 10 Av. Princesse Grace, 98000 מונקו.