מיתוג עסקי

החל ב -1 ביוני Zappos חנות ההנעלה המקוונת תבצע משלוחים באריזה ממותגת מחדש, שנועדה לעורר השראה בקרב לקוחותיה לעשות שימוש חוזר  יצירתי בקופסת הנעליים למטרות שונות.

בפנים התיבה מודפסות הנחיות כיצד ניתן לקפל, לחתוך ולהפוך את הקופסא לחפצים שונים שימושיים…

מיתוג עסקי

המיתוג מחדש של האריזה הוא חלק מהקמפיין הגדול של Zappos#Imnotabox שמשימתו לתת השראה ללקוחות לחשוב באופן יצירתי במהלך פעולות היומיום שלהם. הקמפיין גם דוחף קהלים לחשוב מחדש על זהותם ועל ההנעלה שלהם – כיותר ממה שנראה בקופסא