מועצת החלב

סיפור ומיצוב מחדש לחלב ומוצריו

החלב נמצא תחת מתקפה כבר זמן רב. המטרה שעמדה בפנינו: חיזוק הגישה החיובית לחלב ומוצריו והפרכת ההתנגדויות. להחזיר ל"חלב" עטרה ליושנה.
תהליך מחקר מעמיק ועבודה אל מול מועצת החלב, המחלבות המובילות בישראל רופאים ותוזנאיות, הוביל אותנו לתובנה… שאמהות לא ממש יודעות מה יש בחלב ומוצריו.

סיפור המותג (WHY) :
בעולם המודרני, תזונת הילדים מתבססת על מזונות די ריקים.תזונה עשירה בקלוריות ועניה תזונתית.
שניצל ופירה, פתיתים, קוסקוס וספגטי.הירקות היחידים שבדרך כלל רואים בצלחת יוצאים …מהבקבוק של הקטשופ. החלב הופך  את המשוואה הזו על פיה.
עשיר תזונתי ודל יחסית בקלוריות!
תראו איזה פלא יש בכוס אחת: נבחרת מנצחת  של ערכים תזונתיים
נבחרתמנצחת של ערכים תזונתיים שיחד יוצרים הרכב מנצח.

קשה מאד לילדים (כמעט בלתי ניתן) לקבל את הערכים התזונתיים שיש בחלב
ממקורות אחרים. החלופות… כמות בלתי סבירה, טעם בלתי סביר, מחיר בלתי סביר, מאמץ בלתי סביר

המהלך כלל: בניית סיפור חדש ל"חלב" ומוצריו ופיתוח שפה גרפית חומרים שיווקים להפצת סיפור מותג החלב וקמפיין טלויזיה.