PASSPORTCARD

בניית מותג בינלאומי חדש בתחום ביטוח הנסיעות.
תכירו: פספורטכארד, מותג לביטוח נסיעות שמשלם במקום.

החברה שואפת להוביל מהפכה בקטגוריה של ביטוח נסיעות בעולם. על מנת ללכוד את ליבו וראשו של קהל היעד נתבקשנו לבנות סיפור וזהות מנצחת למותג העולמי. מיתוג שהוא רלוונטי, מבודל והשראתי.

האתגר בתהליך המיתוג: לייצר סיפור מעניין למותג אשר ניתן לקחת עליו בעלות בעולם ביטוח הנסיעות העמוס מסרים דומים.
לפתח אישיות חזקה שתבטא ותבדל את החברה והמוצר ולבנות שפה מיתוגית חדשה (עבודה משותפת עם השותף הבינלאומי שלנו Prophet)

העבודה כללה  גיבוש אסטרטגיה וסיפור להשקת המותג בארץ ובעולם. בניית שפה תקשורתית וזהות תאגידית חדשה. 
יצאנו למסע להפוך את עולם ביטוח הנסיעות ה"משעמם". אף אחד מאיתנו לא ממש שם לב למותגי ביטוח הנסיעות זה רק עוד V ברשימה כשאנו נוסעים – ממש כמו חשמל, גז, מתווכים וכו. אף אחד לא מדבר עליהם בארוחות הערב, אף אחד לא מצייץ עליהם ואף אחד לא רוצה ללבוש את החולצה שלהם. פשוט אף אחד לא ממש אוהב אותם. פאספורטכארד הוא מותג שפשוט אוהב לעזור לאנשים שנוסעים. עם מוצר מנצח של תשלום בזמן אמת יצאנו לבנות מותג ולגרום לאנשים קצת ל"התאהב" בביטוח הנסיעות שלהם.

התחלנו עם מוצר פשוט אך גאוני. רוב ביטוחי הנסיעות מתייחסים לפניות של מטיילים כבעיה שיש להתחמק ממנה. אנחנו חושבים אחרת. תביעה של לקוח זה לא בעיה אלא שירות. אנחנו סומכים על מי שפונה אלינו והוא בבעיה ( זקוק לרופא, אבד מזוודה וכו) לכן בפאספורטכארד המציאו רעיון גדול. כרטיס בו כל אחד יכול להשתמש בכל מקום, בכל זמן כשהם זקוקים לעזרה. אנחנו קוראים לזה "ביטוח נסיעות בזמן אמת ". הלקוחות שלנו מעולם לא משלמים מהכיס שלהם. ולא מבזבזים זמן יקר ושיחות אינסופיות או ניירת אינסופיות.