מיתוג עסקי

הטיולון הזה מסוגל לשאת עד 180 קילו!

בגלל העובדה שאדם מבוגר יכול להיזרק החוצה מרוב חנויות מותגי התינוקות על ניסיון לשבת על עגלת תינוקות, החליט המותג Contours לייצר טיולון-160 קילו, שנקרא –  The Big Bliss (האושר העילאי)

ועליו יכולים הורים לתינוקות לעשות “רכיבת ניסיון” לראות אם המוצר ראוי לקטנצ’יק שלהם.

מיתוג עסקי

היה צורך בקבוצה של 6 אנשים, במשך ארבעה שבועות להקים את הדגם החריג הזה, השוקל 160 קילו ויכול לשאת אדם מבוגר עד 180 קילו…

הטיולון החדשני מציג חופה עמידה למים, כמו הדגם הקטן שלו לנוחיותם של הנסיינים.