מיתוג עסקי

החנות וגלריית הפופ-אפ מציגות עד כמה עיצוב מעולה יכול להגיע מכל מקום.

מותג המינימליסטי היפני Muji מביא מבחר חפצים ש”נמצאו” מרחבי העולם לחנות הדגל שלו בשדרה ה-5 בניו יורק. המיטב של Found Muji זמין כאוסף פופ-אפ עד סוף יוני וכולל עיצובים מסורתיים מרחבי העולם התואמים את האסתטיקה של המותג, לצד פריטים משוחזרים, גרסאות מעודכנות, נאמנות לאלמנטים העיצוביים המקוריים אבל מעודכנות לסגנונות מודרניים.
האוסף כולל פריטים מסין, תאילנד, אקוודור, הודו, איטליה, צרפת ושבדיה, כמו גם מוצרי טקסטיל יפני מיוחדים: ציפות ארוגות ומפיות. ישנם כלי זכוכית פשוטים ןאלגנטיים, סלים קלועים מסורתיים וסירים ומחבתות שנשמרו ללא פגע. הבחירה נועדה “לכבד את התרבויות הייחודיות ומנהגים של מדינות ברחבי העולם.”
חנות הקונספט המקורית Found Muji נפתחה באזור הקניות אאויאמה בטוקיו, והציגה לראווה, כלי בית מסורתיים וחפצי נוי מקוריים שהיוו השראה לקו המינימליסטי של המוצרים של המותג Muji. לדברי T מגזין, זה היה “בחלקו גלריה ובחלקו חנות” שעוצבו להדגיש “קערות מתכת המשמשות להגשת קארי בהודו, כלי חרס “סלדון” מתאילנד, כלי אמייל מצרפת או מאבק נוצות מגרמניה,” ועוד. ניתן לראות בקלות אלמנטים עיצוביים שנגזרו ממוצרים אלו במוצרים העכשוויים של Muji.
“Muji הוא מותג ייחודי בכך שאנחנו לא מאמינים כי חדשנות צריכה להתבסס אך ורק על מבט קדימה,” Asako Shimazaki, נשיא Muji ארה”ב הסביר. “המותג Found Muji שלנו מדגים
איך לעיתים קרובות, העיצובים הטובים ביותר “Found” ,על ידי התבוננות במה שמסביבנו.
חנות הדגל של Muji בשדרה ה-5 היא החנות -11 של הרשת בארה”ב, מותג העיצוב המינימליסטי נפתח ביפן בשנת 1980, ויש לו כמעט 400 חנויות ביפן, ולמעלה מ -300 ברחבי העולם.

מיתוג עסקי
מיתוג