top of page

ארקיע

האתגר: רענון וחיזוק המותג ארקיע
מהלך שיווקי שבו ארקיע מתחדשת וצועדת קדימה בעולם התעופה הבינלאומי. המטרה למצב את ארקיע כחברת תעופה בינלאומית ליעדים אקזוטיים של נופש.
חידדנו יחד עם ההנהלה ובנינו מיצוב ברור סביב משמעות של מה עושה חברה שאחראית על החופש והנופש של אנשים.

הפרויקט

מיתוג מחדש

ארקיע

ארקיע היא חברה שבה כל הטסים בה טסים לחופשה. היעדים שלנו הם בעיקר יעדי בילוי, לחופשה זוגית או משפחתית. ארקיע יכולהלהגדיר את עצמה כחברת תעופה ותיירות - כיף! אין אצלנו טיסות business ולא טסים למטרות עבודה. זהו הבידול שלנו.היות ואנחנו מומחים בתפירת חופשות, הכוללות את כל הפרטים הקטנים, אנחנו דואגים שיהיה לכם כיף!



 


אנחנו עובדעים בשביל הכייף שלך. FUN AND JOY AIRLINE "אם תחפשו במילון את המילה 'כיף' כנראה שתמצאו שם את חבילות הנופש שלנו"התהליך כלל: אסטרטגיה למותג, פיתוח סיפור המותג,  יצירת שפה ויזואלית, דינמית            ועשירה המתקשרת את הרעיון של המותג. יישמנו בפועל אלמנטים של קמפיין השקת המותג פנימה בתוך החברה והחוצה.


עבודה משותפת עם ברוך נאה ופרטנרס https://www.baruchnaeh.co.il

לעוד עבודות

bottom of page