top of page

בורגר ראנץ

האתגר: לייצר לבורגר ראנץ סיפור חזק רלוונטי מבודל והשראתי בראייה קדימה.

גיבשנו יחד עם ההנהלה ובנינו מיצוב ברור למותג בורגר ראנץ.
הישראליות היא ערך חשוב ומוערך, בעיקר ללקוחות בורגר ראנץ.
אך כשאנחנו מדברים על קטגוריית המזון המהיר,
חשוב שהישראליות לא תהיה נוסטלגית, בסגנון "גדלנו על זה", אלא...ישראליות עדכנית ומתחדשת.

הפרויקט

מיתוג מחדש

בורגר ראנץ

הישראליות מספקת לנו ערך מבדל, בתחרות הישירה והעקיפה, ומחוברת באופן ישיר לפרמטר הכשרות, החשוב לצרכן הישראלי. בורגר ראנץ' היא רשת ישראלית עכשווית.  היינו שם תמיד ונהיה גם בעתיד. אנחנו חיים את ההווי והתרבות המקומית ומייצרים לכם חוויות שמתאימות בדיוק לכם.אנחנו פטריוטים. אנחנו אוהבים את עם ישראל בכל רבדיו. אוהבים את האנשים, העברית, החיוך. הביחד'נס. סלוגן: הכי ישראלי שיש.



 


התהליך כלל: חידוד סיפור המותג,  יצירת שפה ויזואלית, דינמית ועשירה המתקשרת את הרעיון של 'הכי ישראלי שיש'. יישמנו בפועל אלמנטים של המותג המעודכן.  


עבודה משותפת עם ברוך נאה ופרטנרס https://www.baruchnaeh.co.il

לעוד עבודות

bottom of page