יחיעם קולקשיין
האתגר: יצירת משפחה למוצרי הפרימיום של יחיעם. התחלנו בגבוש הסיפור של סדרת הפרימיום. סיפור הסדרה מספר על המומחים בקולינריה ארטיזנלית. מה קורה כשהתשוקה הופכת למומחיות. זה התחיל מתשוקה. תשוקה לנקניקים, נקניקיות ובשרים מעושנים.תשוקה למומחיות ארטיזנלית ולטיפול מוקפד, שמתחיל בבחירת הנתח המושלם, סוג התיבול ורמת הצליה ועד עובי החיתוך המדויק. מומחים שממשיכים לעמול, יחד עם שפים והמומחים הטובים בתחום, ולהחיות כל יום מחדש את ניחוחות העישון וטעמי הגורמה.
יחיעם מובילים את השוק והיו הראשונים בישראל בהשקת נקניקים ומעדני נקניק מיוחדים.
הפרויקט
מיתוג מחדש
ההרים הירוקים והאויר הגלילי הצלול הציתו באנשי יחיעם את התשוקה להחיות מחדש את ניחוחות העישון וטעמי הגורמה של מולדתם, ולהנחיל את אותה מורשת של איכות בלתי מתפשרת ופרפקציוניזם מוקפד, אשר ספגו באירופה. כך הוקם לפני יותר מ- 40 שנה המפעל הביתי הקטן, שבין כתליו הוכנו מידי יום מעדני נקניק ובשר על ידי מאסטרים שזוהי מומחיותם.
יחיעם הפך לשם נרדף לטעם משובח ואיכות מוקפדת, ליצירתיות וחדשנות, בישראל ומחוצה לה. והתשוקה של המומחים?
היא רק הולכת ומתעצמת, ומניעה אותם להמשיך ולעמול מידי יום, יחד עם השפים והמומחים הטובים בתחום, כדי לאפשר לכולם (גם למקפידי הכשרות) ליהנות ממעדני הבשר והנקניק המשובחים בעולם.
יצרנו שם חדש לסדרה שתבדל אותה משאר מוצרי יחיעם: יחיעם COLLECTION - סדרה של נקניקים ומעדני נקניק גורמה. שפת המותג מתרגת את הסיפור לשפה גרפית ארטיזנלית בגרפיקה בצילומים ובפונטים. עבודה עם משרד ברוך נאה. https://www.baruchnaeh.co.il/