top of page

יקבי כרמל

האתגר: רענון וחיזוק המותג יקבי כרמל
רענון המותג ומיצוב היקב ההיסטורי שהקים רוטשילד כמותג מועדף ומוערך. בימים של תחרות הולכת וגדלה של מותגי יין, רענון ושימור המותג דרוש היום יותר מתמיד. האתגר של תהליך המיתוג ורענון המותג שעמד בפנינו הוא למנף את החוזקות של יקבי כרמל כמותג עם מורשת אדירה ואיכות בלתי ניתנת להשוואה וככזה אשר ייתן ללקוח גם השראה לרגעים בחייו.

הפרויקט

חיבור 2 מותגים

יקבי כרמל

סיפור המותג: לחגוג את החיים עם כול כוס שאנו מרימים. לשדרג כל רגע קטן כגדול. רגעים קטנים גדולים.על דייט ועל דייט עם כוס ייןעל מפגש חברים ועל מפגש חברים עם ייןעל ארוחה משפחתית ועל ארוחה משפחתית עם כוס יין.היין משדרג את הארוע והופך את רגעי היום-יום, אותם רגעים קטנים שקורים לא מעט בחיינו מעוד רגע לרגע שנשאר איתנו.רגע שכייף להזכר בו עוד הרבה אחריו.


לחיי רגעים של שמחה.


המהלך כלל רענון הלוגו של מותג יקבי כרמל. יצירת שפה תקשורתית למותג שנשאבה מעולם "סמלי איכות"השפה העיצובית פותחה על ידי המשרד האנגלי אמפורה. יצירת סמלים ותויות לסדרות השונות.הטמעת השפה בארץ נעשתה עי ידי סטודיו יותם בצלאל.

לעוד עבודות

bottom of page