top of page
ליבנת פורן
האתגר: רענון וחיזוק המותג "המרכז למימוש זכויות רפואיות"
הפרויקט
מיתוג מחדש
שוק השירותים של "מימוש זכויות רפואיות" החל להיות צפוף. ליבנת פורן, פורצת הדרך בתחום הרגישה כי יש צורך לחדד את יסודות המותג של "המרכז למימוש זכויות רפואיות" במטרה להמשיך ולמצב את המותג.כמותג המוביל בתחום מימוש זכויות רפואיות בישראל. המהלך כלל גיבוש אסטרטגייה מותג רלוונטית, מבודלת והשראתית. הגדרת ארכיטקטורת מותג ברורה בין המייסדת 'ליבנת פורן' לבין המרכז עצמו.שינוי שם המותג והפיכתו למותג פרסונלי – ליבנת פורן כמותג. רענון השפה העיצובית של המותג – עיצוב קודים ויזואליים: לוגו, סמל, צבעוניות, פונטים. בסיסי שפה צורנית, טיפוגרפיה ועולם ויזואלי
bottom of page