top of page
מיטב דש
האתגר: להציג מותג פיננסי עדכני, אשר לוקח בחשבון את הנכסים הקיימים של 'דש' ו'מיטב'
מיטב דש היא תולדה של מיזוג בין שני בתי השקעות. המטרה למצב את החברה המשותפת
כמותג מועדף ומוערך בקטגוריה.
הפרויקט
חיבור 2 מותגים
העבודה כללה: בניית סיפור המותג של החברה המאוחדת. יצירת שפה ויזואלית מקצועית ורעננה שלוקחת בחשבון את הנכסים הקיימים והחדשים. הגדרת מערכת היחסים ברורה בין מותג העל ותתי המותגים של שתי החברות. הגדרת ובחירת שם לחברה, פיתוח ספר המותג, פיתוח והפקת אלמנטים מרכזיים להשקת למותג החדש
bottom of page