ניוטון
האתגר: בניית מותג חדש לרשת גני ילדים.
בנינו יחד עם המשקיעים וההנהלה סיפור חדש בתחום החינוך לגיל הרך.
הסיפור: גן ילדים לשנות חייו הראשונות של הילד הוא אחד השירותים המשמעותיים ביותר שאדם ירכוש בחייו.
במחקרים נמצא כי שנות החיים הראשונות הן הבסיס להתפתחות וללמידה של מיומנויות העתיד ומספר השנים שילדים בילו במסגרות אלו הוא מנבא חזק להישגים בבית הספר. אנו רוצים לחגוג את הלמידה בתקופה הזו ולמנף את השלוש שנים הללו. נותנים להם התחלה שתהיה בסיס מצוין לצמיחה והצלחה בהמשך,
על מנת שיוכלו לצמוח ולהתפתח באופן מיטבי. כמו חממה טכנולוגית, שמצמיחה חברות הייטק ויזמים צעירים!
הפרויקט
השקת מותג חדש
תפקיד המותג: לתת לילדים את הבסיס הטוב ביותר להתפתחות פיזית ונפשית
או כמו שאנחנו קוראים לזה: חממת התפתחות לילדים.
בזכות השיטה החינוכית הייחודית שלנו
בזכות ההעצמה של הילד – בנקודות בהן הוא חזק
בזכות ההשקעה בצוות והכשרתו
בזכות המעטפת המקצועית המלאה להורים
אנחנו מגדלים את המנהיגים של המחר.
התהליך כלל: בניית סיפור המותג, שם המותג, שפה ויזואולית וורבלית למותג ויישומים לקראת ההשקה.
עבודה משותפת עם ברוך נאה ופרטנרס https://www.baruchnaeh.co.il