top of page

קבוצת חג'ג -בבלי

.האתגר: יצירת סיפור אייקוני בשוק הנדלן.
  אנו נרגשים לחשוף זהות מיתוגית חדשה למגדל בן 44 קומות של קבוצת חגג בשכונת בבלי תל אביב

בנוף הנדל"ן רווי מגדלים עם סיפורים דומים, יצאנו למסע להגדרה מחדש של הנרטיב.האתגר היה ברור- להטוות סיפור וליצור זהות שמהדהדת בנשמת קהל המטרה. הפתרון: שלנו היה לשנות פרספקטיבות ולאמץ מודל בינלאומי לבניית סיפור אייקוני לבניין. יצאנו לחפש סיפור שמדבר על חדשנות ויצירתיות בתחום הנדל"ן .התוצאה: נרטיב ייחודי שזוהר בתוך הרגיל. בייחוד בנוף עולם הנדלן שלעתים קרובות נטול דמיון.יחד עם קבוצת חגג, חגגנו את אמנות הסיפור, את יופייו של הבידול ואת כוחה הטרנספורמטיבי של שפה אייקונית.

הפרויקט

מיתוג פרויקט נדלן חדש

קבוצת חג'ג -בבלי

בנינו לפרוייקט נוסחה חדשה: לקחנו את 'חומרי הגלם' האיכותיים של המגדל החדש ובדומה לארוחה במסעדת 'מישלן' כל מרכיב שווה בפני עצמו והצירוף שלהם חלום!

קיבצנו את מעטפת השירותים מפנקים אשר מעניקים חוויה כוללת המאפשרת חיים בקפסולה יוקרתית ואיכותית לנוסחה שמעניקה לכל דייר/ת כל מה שנדרש לשגרה באווירת נופש ובילוי, סוג של ריזורט עירוני. והפינוק ברמת בית מלון. מרמת השירות והאירוח במרחבי הבריכה, אצלינו כשמגיעים לבריכה מקבלים שירות כמו במלון – יגישו לכם מגבת וכוס קפה או אספרסו בגן האנגלי, אולם מועדון ניו יורקי מאובזר ומוכן לארוע ולמסיבה שלכם תחשבו על ארועים ברמת אירוח מלונאי. בקיצור יש לנו את הנוסחה המושלמת לחגוג את החיים או במילים אחרות - החיים כחופשה יום יומית.


 THE PERFECT LIVING FORMULA


  HOTEL LIVING STYLE

PAYBACK   תכנית דמי ניהול בפורמט חדשני ומשתלם של תשלום בחזרה

DESIGN העיצוב הוא שיא בפני עצמו

העבודה נעשתה עם צוות ברוך נאה. www.baruchnaeh.co.il


לעוד עבודות

bottom of page