קפה עוטף
ב 7- באוקטובר חדירת אלפי מחבלי חמאס לעוטף ישראל מדרום. היום ששינה את כולנו!
ניצולי הישובים העעירות והקיבוצים , נעקרו מבתיהם ומשטחי הקהילה .
עם הוודא היקף האסון וההבנה כי רבים מהם יזדקקו לשלב ביניים לפני החזרה לישובים
עבור הקהילות ההתכנסות והשיח הקבוצתי הם חלק משגרת חייהם - ב"מועדונים" המקומיים בישובים השונים
היו מפגשים יומיומיים הרגל ונורמה עבור הקהילות הללו שפוזרו בארץ.
הפרויקט
בניית מותג חדש
מתוך כךנולד הרעיון ( על ידי מיכל ציון שחברה לתמיר ברלקו ) :
הקמת מקום התכנסות- מקום קהילתי בפורמט בית קפה המנוהל על ידי הקהילות השונות בהתאמה .
יו זמה זו לא רק מספקת מרחב פיזי אלא גם מעצימה את הקהילה ומספקת את האפשרות לתעסוקה וכל הכנסותיו הולכות לקהילה. .
כל בית קפה ינוהל ויתופעל על ידי אנשי הקהילה.
עזרנו למיזם לגבש את סיפור המותג, הערכים המובילים וארכיטקטורה המותג ( רשת בתי קפה של העוטף) ושם המותג.
השפעה חברתית: טיפוח תחושת חיבור חזקה לקהילה במקומות החדשים . (מכירת מוצרים מהעוטף)
השפעה קולקטיבית: מקום שבו יוכלו לשהות , להתחבר לקהילה , להיפגש ולהרחיב את מעגלי החברה .
העצמה כלכלית: העקורים יוכלו לייצר הכנסה באמצע ות ניהול בתי הקפה , ולהפ יש חלק מהרווחים לטובת
שקיום הקהילה כולה .
עיצוב: סטודיו 361 (זוהר נאמן)