top of page

שחל

האתגר: ריענון המותג ומיתוג מחדש של שחל. בפרויקט זה בנינו לחברה אסטרטגיה מותגית חדשה שממצבת את שחל כשותפה מצילת חיים, זמינה בכל רגע. יצרנו מהלך כולל שמדגיש את ההתפתחות הטכנולוגית, את סל השירותים הרחב ואת תחושת הביטחון שהיא מעניקה ללקוחותיה. רעיון המותג: אנחנו שומרי הלב שלך הלב שלך לא מחכה לרגע הנכון – הוא פועל תמיד, בכל דקה ובכל שנייה. וגם אנחנו. Heart Guardian נולד מתוך ההבנה הפשוטה אך העמוקה: אנשים צריכים שקט נפשי. הם צריכים לדעת שיש מישהו ששומר עליהם – במיוחד כשהם לא בטוחים אם זה "רק כאב קטן" או משהו הרבה יותר גדול הישר מהספה בבית שלהם. כ"שומרי הלב שלך", אנחנו כאן כדי ללוות אותך בכל זמן ובכל מקום – עם בדיקות מתקדמות שניתן לבצע מהבית, ייעוץ מיידי של מומחים וזיהוי מדויק של אירועי לב – תוך דקות. אנחנו משלבים טכנולוגיה פורצת דרך עם צוות רפואי אנושי ומסור, כדי להבטיח שהלב שלך בידיים טובות, תמיד.

הפרויקט

מיתוג מחדש

שחל

פיתחנו שפה מותגית: במטרה אחת ברורה – להעביר תחושת ביטחון, זמינות ואנושיות. כמותג שמתחייב לשמור על הלב, ובמובנים רבים על החיים עצמם, יצרנו עולמות גרפיים שמאזנים בין טכנולוגיה מתקדמת לבין חמימות אנושית.

באמצעות  איקונוגרפיה נקייה וברורה שמוביל אותו ה"לב" של שחל יצרנו מערכת סמלים שממחישה פעולות רפואיות באופן פשוט ואינטואיטיבי. שילוב עם   

אנימציות עדינות לתחושת  LIVE ושפת צילום אנושית, אינטימית וביתיתבמבט אחד, השפה הוויזואלית אומרת:

"אנחנו שומרי הלב שלך. בכל רגע. בכל מקום.


עיצוב: סטודיו ברוך נאה.

לעוד עבודות

bottom of page