top of page

תדהר

האתגר:
למצב חברת בנייה מובילה כקבוצת הנדלן המובילה בישראל.
הפיתרון:
בנינו יחד עם צוותי השיווק וההנהלה מיצוב ברור סביב משמעות של 'בית' לאנשים. בית או משרד הוא לא הקירות שמחזיקים אותו, אלא האנשים שחיים בו.
החלל בו אנו שוהים משפיע עלינו. פיזית, רגשית, מנטלית.
מידי יום, כשתדהר בונים את מרחבי המחיה לאנשים, למשפחות, לעסקים ולקהילות של מחר,
הם מונעים על ידי שאיפה אחת: לאפשר להם חיים טובים יותר, בריאים יותר, בטוחים יותר.

הפרויקט

מיתוג מחדש של החברה

תדהר

לאחר תהליך מחקרי משמעותי הגדרנו יחד את סיפור המותג, השיטה המיוחדת של תדהר שכוללת 6 ערכים משמעותיים ומחייבים:

פועלים ביושרה ואמינות

מתכננים ובונים באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מעניקים שרות אישי ללקוחותינו לכל אורך הדרך

מחוייבים ליצירת ערך מוסף לאורך כל הדרך מא ועד ת

מייצרים מרחבי מחיה מקיימים ומיטיבים עם האדם והסביבה.

מחוייבים לחדשנות ויישום טכנולוגיות מתקדמות

פועלים כאנשים אל אנשים

יצרנו שפה ויזואלית, דינמית ועשירה המתקשרת את הרעיון של מרחבי מחייה

- בתים ומשרדים שמאפשרים חיים. בריאים יותר, בטוחים יותר, טובים יותר.



 


גיבשנו מפת דרכים להשקת המותג הכוללת פעילות פנים ארגונית מול העובדים, ספקים ולקוחות. בנינו ארגז כלים ורעיונות לפעילות מבוססת מותג

עבודה משותפת עם צוות ברוך נאה ופרטנרס baruchnaeh.co.il


לעוד עבודות

bottom of page