top of page
BETTER PLACE
האתגר: פיתוח ובניית המותג בטר פלייס בעולם הרכס החשמלי.
במטרה לייצר עולם טוב יותר, בטר פלייס הביאה לעולם את רעיון המכונית החשמלית הראשונה עם סוללה מתחלפת במטרה להכניס הגיון למכוניות חשמליות כך שיוכלו לסוע ללא מגבלה פשוט במקום למלא דלק…
הפרויקט
BETTER PLACE
מחליפים את הבטריה וממשיכים בדרך. מהלך העבודה כלל גיבוש אסטרטגיה להשקת המותג בארץ ובעולם. בניית זהות תאגידית חדשה כתיבת ספר המותג החדש. הפקת חומרים שיווקים והבאת המותג לחיים לתוך החברה ומחוצה לה.
עבודה עם חברת PROPHET האנגלית
bottom of page