top of page

BFOREX

האתגר: רענון וחיזוק המותג
שוק האון ליין של חברות המאפשרות לכל אחד לסחור במטח הוא שוק מפותח ורווי עם שחקניות גדולות ומבוססות. היעד שעמד בפנינו היה לחדד את סיפור המותג במטרה לפרוץ קדימה ולהיות אחד מעשרת השחקנים הגדולים.

הפרויקט

רענון המותג

BFOREX

במהלך פרויקט זה גובשה אסטרטגייה מותג רלוונטית, מבודלת והשראתית. הגדרת וחידוד קהל המטרה. פיתוח סיפור חדש למותג. יצירת שפה ויזואלית חדשה למותג – עיצוב קודים ויזואליים: לוגו, סמל, צבעוניות, פונטים בסיסי שפה צורנית, טיפוגרפיה, עולם ויזואלי – שפה שהתמקדה בעיקר בעולם הדיגטלי.


ליוינו את החברה בקמפיין ההשקה עבודה משותפת עם חברת FIGTREE האנגלית.

לעוד עבודות

bottom of page