top of page

CDS LUTHI

האתגר: חיבור בין שני משרדים מובילים בתחום הקניין הרוחני.
בנינו יחד עם ההנהלה סיפור ברור סביב המותג המאוחד.
סיפור המותג: הצלחה עיסקית ועושר הם תוצר של המוח האנושי. בתוך זה קניין רוחני הוא מרכיב מרכזי בבניית ערך ובהצלחה של חברה. 80% מהערך המצרפי של חברות ציבוריות מיוחס לקניין רוחני.

הפרויקט

חיבור בין 2 מותגים חזקים

CDS LUTHI

במאה ה21 אסטרטגיה עסקית כבר לא מספיקה. חברות שרוצות לכוון גבוה חייבות לבנות ולתחזק אסטרטגיית קניין רוחני.  בקניין רוחני אין חוכמות. יש חוכמה. חוכמת הניתוח לעומק. חוכמת חשיבה יצירתית.חוכמת החיבור בין עולם העסקים לעולם המשפט. חוכמת הניסיון. חוכמת האנשים.


ובכל אלה ניחנת השותפות החדשה.  עם מעמד של מובילים בשוק.



 


עם הרבה שנים של נסיון.

עם תשוקה אמיתית לקדם רעיונות ואמצאות טכנולוגיות.

עם הרבה מאוד הוכחות להישגים יוצאים מהכלל

בשותפות החדשה קמים כל בוקר כדי לאפשר לחברות שיש להם חזון, להגיע הכי רחוק שאפשר!יצרנו לוגו לגוף המאוחד ושפה ויזואלית, דינמית ועשירה המתקשרת את הרעיון של 'להגיע הכי רחוק שאפשר'

 

עבודה משותפת עם ברוך נאה ופרטנרס https://www.baruchnaeh.co.il

לעוד עבודות

bottom of page