top of page

DR NONA

האתגר: מיתוג מחדש של המותג לקראת יציאה לשוק האמריקאי
ד”ר נונה הוא לא רק שמה של חברת קוסמטיקה טבעית, ד”ר נונה היא המייסדת, המדענית הראשית והכוח המניע את החברה. המותג הקרוי על שמה הוא התגלמות רוחה, אישיותה וסיפור חייה המיוחדים של האשה שניצחה את הסרטן בגיל 17 , הפכה לרופאה, עלתה לארץ כנגד כל הסיכויים, ומאז מקדישה את חייה לפיתוח מוצרים ותכשירים לשיפור הבריאות, איכות החיים ואורך החיים.

הפרויקט

מיתוג מחדש

DR NONA

ד"ר נונה הינו מותג מוביל בשוק הרוסי ומזרח אירופה מתכונן להחדרת המותג לשוק האמריקאי.

בניית סיפור המותג:  כוח החיים מים המוות |  תמצית החיים של ים המוותבתהליך פיתוח האסטרטגיה למותג, מיתגנו את הנוסחה המיוחדת שפותחה על ידי ד”ר נונה, ה- Halo Complex נוסחה שמאפשרת לנו לרתום עבורך את כח החיים מים המוות.

כולנו מעריצים קדמה, אבל כשזה מגיע לגוף שלנו, אנחנו שואפים לעצור את הזמן.המסע שלנו בעקבות פתרון בריא ויעיל באמת להתחדשות העור שלך הוביל אותנו לגילוי של כח חיים מדהים, בקרקעיתו של ים המלח. יותר משני עשורים מאוחר יותר, שינה הגילוי הזה את חייהן של מיליוני נשים ברחבי העולם. באמצעות פיתוח ה- Proactive Dead Sea Halo Complex אנו מייצרים מוצרים המבוססים על כח החיים מים המוות, כדי להעניק לך הרבה יותר: יותר חיוניות, יותר אנרגיה, יותר מחמאות.

התהליך כלל: חידוד אסטרטגיה, יצירת שפה ויזואלית ומילולית, סרטון, יישום אלמנטים ואריזות להשקה.

https://drnona.com /

לעוד עבודות

bottom of page