top of page

FRONTLINE

האתגר: מיתוג מחדש לתוכנה המובילה בשוק העולמי בתחום ניהול תהליכי ייצור של מעגלים מודפסים חכמים.
בעולם דינמי ומורכב בו לקוחות רוצים מכשירים יותר חכמים, יותר קטנים, יותר דקים,
יותר קלים ועם יותר מורכבות פונקציונאלית, חברות האלקטרוניקה מאותגרות ונדרשות לעמוד בשינויים דחופים ובלוחות זמנים מתקצרים כל הזמן. כמעט בלתי אפשרי!

הפרויקט

מיתוג מחדש

FRONTLINE

המספר המרכזי של המותג: MAKE THE MOST OF YOUR PROCESS

העבודה כללה חידוד אסטרטגיית המותג, בניית סיפור המותג לשנים הבאות, יצירת שפה ויזואלית ומילולית שתומכת במיצוב החדש, הבאת המותג לחיים בנקודות המגע השונות: סרט, אתר, חומרי שיווק.בהמשך לתהליך החברה נמכרה לאורבוטק.

לעוד עבודות

bottom of page