top of page

PASSPORTCARD

האתגר: בניית מותג בינלאומי חדש בתחום ביטוח הנסיעות.
החברה שאפה להוביל מהפכה בקטגוריה של ביטוח נסיעות בעולם. על מנת ללכוד את ליבו וראשו של קהל היעד נתבקשנו לבנות סיפור וזהות מנצחת למותג העולמי. מיתוג שהוא רלוונטי, מבודל והשראתי.
יצאנו למסע להפוך את עולם ביטוח הנסיעות ה"משעמם". אף אחד מאיתנו לא ממש שם לב למותגי ביטוח הנסיעות זה רק עוד V ברשימה כשאנו נוסעים – ממש כמו חשמל, גז, מתווכים וכו. אף אחד לא מדבר עליהם בארוחות הערב, אף אחד לא מצייץ עליהם ואף אחד לא רוצה ללבוש את החולצה שלהם.
פאספורטכארד הוא מותג שפשוט אוהב לעזור לאנשים שנוסעים. עם מוצר מנצח של תשלום בזמן אמת יצאנו לבנות מותג ולגרום לאנשים קצת ל"התאהב" בביטוח הנסיעות שלהם.

הפרויקט

בניית מותג בינלאומי

PASSPORTCARD

התחלנו עם מוצר פשוט אך גאוני. רוב ביטוחי הנסיעות מתייחסים לפניות של מטיילים כבעיה שיש להתחמק ממנה. אנחנו חושבים אחרת. תביעה של לקוח זה לא בעיה אלא שירות. אנחנו סומכים על מי שפונה אלינו והוא בבעיה ( זקוק לרופא, אבד מזוודה וכו) לכן בפאספורטכארד המציאו רעיון גדול. כרטיס בו כל אחד יכול להשתמש בכל מקום, בכל זמן כשהם זקוקים לעזרה. אנחנו קוראים לזה "ביטוח נסיעות בזמן אמת ". הלקוחות שלנו מעולם לא משלמים מהכיס שלהם. ולא מבזבזים זמן יקר ושיחות אינסופיות או ניירת אינסופיות.


העבודה כללה חידוד אסטרטגיית המותג, בניית סיפור המותג לשוק המקומי והבינלאומי, יצירת שפה ויזואלית ומילולית שתומכת במיצוב החדש, הבאת המותג לחיים בנקודות המגע השונות: סרט, אתר, חומרי שיווק. 

 עבודה משותפת עם שותף בינלאומי  https://prophet.com/

לעוד עבודות

bottom of page