top of page

שלום ונעים להכיר

ברנדון

BRANDON

אנחנו בונים ומפתחים מותגים לחברות מובילות בשוק הישראלי והבינלאומי. מאחורינו פעילות עניפה בענפים שונים עם מגוון מותגים, מהמותגים המובילים והגדולים בישראל ועד מותגים קטנים, מבטיחים ומסקרנים. אנחנו מאמינים ש:

  • עסקים צריכים סיפור מעניין. כשיש לחברה סיפור מעניין יש לה פוטנציאל להפוך למותג גדול!

  • מותג הוא הרבה יותר מצבע, גרפיקה ותמונות יפות. בניית מותג )"מיתוג"( הוא מלאכת מחשבת שאינה נגמרת לאורך כל חיי המותג.

  • מיתוג הוא תהליך דינמי שמתפתח יחד עם העסק - מתחיל באסטרטגיה – סיפור המותג, עובר לעיצוב השפה הויזואלית והוורבלית של המותג וממשיך בהבאת המותג לחיים.

האני מאמין של ברנדון בניהולה של לימור ארליכמן

האני מאמין שלנו

אנחנו מאמינים כי מותגים מצליחים הם מותגים שהם תמיד ON.

ON על השוק, ON על הצרכים וההתנהגויות של אנשים - מהעובדים ועד
המשתמשים, ON על השכל וגם על הרגש, ON על התרבות האירגונית ועל
התרבות שמסביב, ON על הטרנדים אבל גם על האמת, ON על העכשיו
ומה שצופן העתיד. מותגים כאלה בנויים מהיסוד, במחשבה תחילה, עם
סיפור מעניין וארגז כלים יעיל, וזה בדיוק מה שאנחנו יודעים לעשות.

 לימור ארליכמן

לימור ארליכמן

שלום ונעים להכיר. כמה מילים עליי,

25 שנה אני חיה עם מותגים בתצורות שונות, בתפקידי שיווק ומיתוג של כמה מהמותגים הגדולים בישראל וכיועצת חיצונית. לאורך השנים למדתי כי מותגים שבנויים נכון יכולים לתרום באופן מהותי להצלחה העסקית של החברה. מותגים, בדיוק כמו אנשים, הם ישויות מורכבות. לא תמיד זה קל, ולא תמיד זה מצליח, אך כשזה בנוי ועובד נכון , אז קורה הקסם. למדתי גם שמותגים חזקים מתחילים קודם כל גם בראש והרוח של בעליהם - מנהלים ועובדים. והם תלויים בגודל ההעזה, גודל הכוונה וגודל החזון שלהם.

 

הקמתי את ברנדון, כדי לעזור לחברות לבנות מהות מותגית מושכלת וברורה, תוכנית ומפת דרך לנווט בה ביום - יום הארגוני והעסקי, עם המותג כמגדלור.

 

לקחתי את חכמת המותגים והמיתוג ובתהליך של שנים של עבודה עם קשת רחבה של מותגים -חלקם גדולים, חלקם קטנים, חלקם ותיקים, חלקם תינוקות ולפעמים כאלה שטרם נולדו, עיבדנו מודל עבודה יישומי ומשימתי שכל תכליתו לבנות כל מותג ובכל שלב התפתחותי, כמותג גדול בפני עצמו.

קצת ביוגרפיה על לימור

ביוגרפיה קצרה

  • בשנת 1998 הצטרפתי לפרטנר תקשורת בע"מ כמנהלת בכירה והייתי אחראית על ניהול תהליך המיתוג והשקת מותג התקשורת orange בישראל. במשך 5 שנים ניהלתי את המותג orange ופעילות התקשורת השיווקית. בשנת 2003 הוזמנתי ע"י תאגיד האצ'יסון להצטרף לצוות הייעוץ הבינלאומי באירופה. התפקיד כלל ניהול השקת המותג הסלולורי " 3 " בשוודיה ודנמרק במהלך 2003-4 )בסטוקהולם שוודיה(.

  • Brandon הוקמה ב 2005 על ידי לימור ארליכמן. לימור בעלת ניסיון עשיר בתחום בניית פיתוח וליווי מותגים בארץ ובעולם.

  •  בוגרת כלכלה ומנהל עסקים תואר ראשון | BA |

  •  האוניברסיטה העברית בירושלים 1987

  • בוגרת מנהל עסקים תואר שני | MBA |

  •  אוניברסיטת תל אביב 1991

bottom of page